onsdag 30. januar 2013

MYE LOOOOOOVE

Dette kortet laget jeg for niesen min :) Kjæresten, som bor i USA hadde bursdag. Hun ønsket et spesielt kort, der det var god plass til å skrive personlige hilsninger.
 
Slik ble kortet seende ut forfra. Laget en slags criss cross modell, men litt egenkomponert inni. Bildene hentet jeg fra facebook siden hennes. Lå masse fine bilder av de, og jeg liker å bruke bilder for å gjøre det mer personlig :)
 
På første side inni kortet er det både store områder til og skrive på, og lommer med bildehjerter. Bakpå hjertene kunne hun også skrive :)
 
Helt åpent ser det slik ut. Masse lommer og bildeminner :)
 
Synes det ble et veldig koselig kort :) Og kjenner jeg Christine rett, så ble det nok riktig så romantisk før hun postet det avgårde til USA :)
Christine var storfornøyd med kortet, og tilbakemeldingene fra USA var også meget gode :) Om det skyldtes meg, eller det som stod skrevet er jeg usikker på ;)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar