søndag 17. april 2011

Venninnebursdag

Synne ble invitert i bursdag til en venninne på fotball laget, og hennes venninne. Altså en dobbelbursdag :)
Helt tydelig til en 8 år gammel prinsesse :) Igjen valgte jeg Magnolia stempel. Dette er Synne sin favoritt og. Bildet viser ikke så tydelig, men har lagt glitter på sommerfuglene, blomstene og kjolen.

Pyntet inni og. Nå når jeg har begynt med det, så er det sjelden jeg lager helt enkle nå. Blir mye mer gjennomført med pynt inni og :)

Ettersom Synne kun er "venninne" med en av jentene som hadde bursdag, så valgte vi å kjøpe en litt mindre gave, men gjøre litt mer utav innpakningen. Så jeg laget en skjønn kombinert kort/gavepose. Synne elsket den, og gledet seg til å gi den.

Her og brukte jeg Magnolia stempelet.


Over tallet på baksiden skrev Synne en personlig hilsen :) Evt så kan et kort ligge oppi posen og..

1 kommentar: