søndag 17. april 2011

Prinsessen fylte 8 år :)

I mars fylte datteren min, Synne, 8 år. Dagen ville hun feire på teateret, der både meg og henne var med i forestillingen: Snehvit og de 7 dvergene.


Bursdags invitasjonene var hun selv med å bestemme hvordan skulle se ut :) Ettersom hun ikke helt klarte å bestemme seg for hverken farge, eller stempel, så ble de alle litt forskjellige.
Egentlig en god løsning synes jeg :)
Blåtoner....
Lillatoner...
og rosatoner :)
Jeg er for tiden veldig svak for de søte Magnolia stemplene.
Her en liten ballerina som dingler med bena på kanten..
Her en søt liten gjeterjente...
Og her en liten jente, med stor gavesløyfe :)
Alle jentene, som kom i besøket, fikk back stage pass. Og selvsagt ble det en tur back stage, og hilsing på noen av skuespillerene :)
Vi dekket opp i foajeen på teateret, og spiste før forestillingen.
Fant disse søte serviettene på Løyten lys.
Kaken måtte selvsagt bli det forgiftede eplet, fra Snehvit.
Rart de ikke var mer skeptisk til å spise den egentlig ;)
Fornøyd bursdagsjente, og mor, etter forestillingen.
Synne som Minsten, og jeg som dronningen :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar