søndag 17. april 2011

BURSDAGSINVITASJONER

Her lager jeg en samleside for det jeg lager av bursdags invitasjoner, og ca priser :)

Søte, feminine, invitasjoner for bursdag etc... Her har jeg bygget opp med stempelet som hovedfokus. Ganske mye pynt og forskjellig i bruk, men ca pris på 40-50 kr.
Rabatt på flere selvsagt.

Her er invitasjonene jeg laget til sønnen min sin 11 års dag. Han feiret sammen med 2 andre fra klassen. Målet var her å ikke lage for barnslig, men også samtidig treffe begge kjønn.

Dette er en enkel modell, uten pynt inni. Pris ca 40 kr, evt pakkepris på flere.

3 kommentarer:

  1. Heisann.
    Står det noe inni kortene ?.
    Kunne du ha lagt ut bilde av hvordan det ser ut inni :)?

    SvarSlett
  2. Akkurat disse var helt enkle inne. Ikke noe dekorasjon, men kan jo eks pynte med en sånn party remse/eller sky.. Kan dessverre ikke legge ut bilder, ettersom de er oppbrukt ;) Men det meste jeg tar bilder av viser det jeg har gjort, så om det bare er bilde på forsiden, så er det ikke dekor inni ;)

    SvarSlett
  3. Eneste som er inni de jente kortene, som så vidt vises på bildene, er det vi skrev i invitasjonen :)

    SvarSlett