søndag 24. april 2011

KONFIRMASJONS KORT

Har hatt reneste påskeverkstedet på kveldene nå :) Har laget ferdig masse av betillingene jeg har utsatt.. Her er noen av konfirmasjonskortene jeg produserte :)

Først her, 2 bestillingskort til samme konfirmant.
Da valgte jeg å lage et moderne, og et gammeldags.
Her var det ønske om dette stempelet, og der er jo ikke jeg vanskelig ettersom jeg ELSKER Magnolia stemplene. Her er kortet laget i rosa toner, og blankt sølv.

Inni laget jeg pengelomme, etter ønske. Pluss dekorasjon med visdomsord :)

Det litt mer gammeldagse, ble også samtidig mer personlig, ettersom jeg foreslo å ha bilde av konfirmanten på.
Her og med pengelomme, dekor og visdomsord inni :)

Så har jeg endelig fått stempelet mitt :) Fornøyd med det ja :)

Tilslutt var det gutten da. Nevøen konfirmeres neste helg. Så et bilde på nettet av en dressjakke. Fant det selvfølgelig ikke igjen, men dette er hva jeg endte opp med. Synes den ble kul jeg da :)
Skjorten, med sølv slips...
Og slik ser det ut inni :) Pengelomme og visdomsord :)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Eg skal ha konfirmasjon i mai i år å lurte på om eg kunne få bestille bordkort hos deg?
    Mvh
    Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sendt snart, forhåpentligvis på mail. Gi en lyd om du ikke får svaret :-).

      Slett