fredag 17. april 2015

NIKE MAGISTA KAKE

Dette er en konfirmasjonskake jeg laget i fjor, med fotballtema.
Til gutt synes jeg det er viktig at den ikke bli for romantisk, ift type og mengde blomster.
Her valgte jeg hvite blomster, som da blir mer nøytrale.

Fotballmønsteret langs siden ble rett og slett til underveis. Den skulle egentlig være grønn der, men så fikk jeg en god ide ;). Synes det ble stilig slik.

All pynt og trekk er laget i sugar paste, gresset er frosting.

 
Konfirmanten har selv Nike magista fotballskoen, eller sokkeskoen som jeg kaller den ;). Dette var en litt vanskelig modell å kopiere. Både pga form og mønster. Men ble veldig fornøyd når de kom på kaken. Fargen er jo egentlig limegul, noe vi ikke har i Norge. Men det visste jeg på forhånd da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar