søndag 26. april 2015

FOTBALL KONFIRMASJON

 
Nå er konfirmasjonshelgene i gang, og om 2 uker er det jammen vår tur.
Eldstemann skal konfirmeres.
Stressnivået øker fra dag til dag. Planleggingen har jo pågått lenge, men det er fortsatt mye som skal klargjøres til dagen.
 
 
Vi har valgt tema for dagen, FOTBALL. Fotball er stort sett det livet dreier seg om for Sindre, så det ble veldig naturlig. Gutter er vel ikke de som er mest delaktige i planleggingen, men jeg har da fått litt feedback fra hovedpersonen selv ;). Blant annet på hovedfarge. Han kunne for øvrig ikke skjønne hvorfor invitasjonene MÅTTE matche det som skulle være på bordet ;) Sånn er det bare :D.
Jeg har nok godt over middels interesse for party planning. Så med dette koser jeg meg, og skulle gjerne hatt noen ekstra timer i døgnet nå frem til selve dagen.
 
 
Vel, tilbake til planene.... Valget falt på grønt, som i fotballgrønt. Og da med innslag av rødt som vi finner i både Loddefjord og Liverpool. Jeg er veldig glad han valgte grønn. Det ga meg mange alternativer ift fotball temaet. Jeg har (selvfølgelig) trålt både Google og pinterest etter fotballtema ting. Oppdekning, kakebord og div dekor.
Hadde noen ideer, fant mange og endte opp med en god plan.
 
Det er mye å gjøre og planlegge om man ønsker en helhet med tema. Det meste er nå handlet inn, og bitene begynner å dette på plass. Men check listen er fortsatt laaaaaaaang.
 
Man vet man er ganske opptatt av detaljer når man lager kart over borddekorasjonene ;). Men du så greit det var da jeg kom inn på Løiten og visste nøyaktig hva jeg trengte, antall og meter. De kommenterte, slikt skulle alle hatt med ;) Så dermed følte jeg meg ikke så gal :D. Men i det jeg tegnet kart over kakebordet, så følte jeg at jeg bikket over mot smågal igjen, hahahaha. Men ja, veldig greit å lage en plan. Spesielt siden venninnen min skal sette opp kakebordet, så kan det være praktisk med et kart. Jeg tåler å være litt gal ;).
Har stor tro på at god planlegging, minsker stress.
 
Skal lage innlegg senere som forteller mer detaljert om de forskjellige tingene:
- Lokale
- Mat
- Invitasjoner
- Dress
- Sanghefter
- Borddekking
-Dekor
-Kakebord
-Bordkort
-Blomster
-Gavebord
-Fotograf
 
Lykke til med planlegging alle som er i samme båt :)
Avslutter med bildet vi brukte på invitasjonene våre. Dette symboliserer Sindre ganske bra. jeg hadde en ide om dette, og flinke Karine på K&K Fotoatelier klarte å gjennomføre det. Sindre har ikke alltid tid å være med i besøk etc, pga fotball. Så likte ideen om at han løper ut av dressen, og inn igjen i "komfortsonen" :).
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar