tirsdag 9. april 2013

ROSA BORDKORT

Konfirmasjons sesongen er i anmarsj, og her er vårens første prosjekt til dette formålet :)
Bestilling på bordkort til konfirmasjon.
Konfirmanten likte veldig godt denne modellen, og ønsket rosa som gjennomgangsfarge. Etter litt fargeprøver og bildevalg, så landet gikk vi vekk fra baby rosa og landet på denne som er mer lilla rosa, men det baby rosa taes opp i mønsterarket i bunn, slik at kombinasjon med servietter og etc er mulig :)
 
 
Materialer:
Roseark - Papirgleder
Sommerfuglark - Papirgleder
Baby rosa kartong - Panduro
Transparent ark - Panduro
Sølv kartong - Interiørgleder
Rosa glitterark - Bikuben
Hvitt glitterark - Bikuben
Roser - Wild Orchid Crafts
 

 
Jeg elsker denne modellen, de er supersøte. Har fått veldig mange forespørsler om jeg deler mal på disse. Det gjør jeg ikke. Opprinnelig kommer formen fra en utstanser maskin, som dessverre forsvant da Papirgleder la ned butikkutsalget sitt. Men før den la ned, så stanset jeg ut disse formene i papp. Noe jeg IKKE har angret på :) Har letet etter ferdige hjerter for big shot maskinen min, men liker ikke formen like godt som disse. Så dermed blir det mye klipping, men når jeg ser resultatet så er det verdt det.
Konfirmanten som skal bruke disse nå i mai, var heldigvis veldig fornøyd med resultatet :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar