onsdag 24. april 2013

INVITASJONER IBEN

Konfirmasjonsprosjektene mine er under full produksjon. Noen er ferdig, men har ikke rukket å legge de ut her på bloggen enda. Men her kommer en ny :).
Denne bestillingen er for en jente Synne spiller teater med. Hun ønsket personlige invitasjoner, som gjenspeilet teater interressen og hennes utvalgte farger.
Her var også ønsket veldig klart, ikke for feminint. Ingen blomster og blonder. Moderne og stilfullt. Jeg sendte noen modeller, så da endte de med denne.
Skal innrømme at jeg lager mest veldig feminine ting, og var litt skeptisk til om disse ville bli litt kjedelige. Men jeg, og konfirmanten ble superfornøyde. Dette er noen av de kuleste invitasjonene jeg har laget.
 
 
Her er forsiden, før man åpner kortet. Charmsene med teatermaskene hadde jeg i tankene med en gang, men fikk ikke fatt i.
Heldigvis hadde en venninne liggende nok til å redde meg.
 
 
Første siden åpnes, og da ser det slik ut. Synes det kunne være kult å fremheve det viktigste. Dato og klokkeslett.
 
 
Inni kortet gjorde vi plass til et herlig barnebilde av konfirmanten. Kombinasjonen av et nytt og et gammelt bilde liker jeg på konfirmasjonsinnbydelser.
 
 
Tilslutt la jeg en sløyfe rundt, med en søt sølvspenne.
Som far til konfirmanten selv sa: Når jeg synes disse er stilige, så må du ta det som et stort komliment. For jeg bryr meg egentlig lite ;)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar