søndag 31. juli 2011

TAKK FOR HJELPEN KORT

Fikk bestilling på 2 takk for hjelpen kort. Dette skulle være kort som skulle vise hvor takknemmelige de var. Hmmmmm, tenke tenke.. Jeg fant for ut at de måtte bli personlige, og med bilder.. Hun falt for det brettekortet jeg laget til Synne sin lærer, så laget et litt annen variant av det.
Her er forsiden, døren til hjerterommet ;) Dobbeltsididg teip, lukket kortet helt før levering.
Innenfor fikk jeg tilsendt en herlig personlig dikt. På sidene ser dere tags i lommene, på hver av de er det bilder :)
Mer tags med bilder, og god plass for en personlig hilsen..
Kortet helt utbrettet. Masse fine bilder, som forhåpentligvis holder liv i gode minner :)

Det andre kortet valgte jeg å bygge opp litt annerledes. En brettemal jeg er blitt veldig glad i.
I hvert av hjørnene skrev jeg TAKK på mange forskjellige språk. Synes det gjorde det lille ekstra :)
Utbrettet ser det slik ut. Også her fikk jeg tilsendt nydelig ord som skulle stå i kortet.
Små papirblomster gjør mye av seg i dette type kort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar