torsdag 1. mai 2014

VIOLETTA KAKE

En skikkelig jentekake :). Jenten ønsket seg kake med Disney figuren Violetta.
Så slik ble resultatet :).

Jeg har ikke skriver for spiselige bilder selv, så dette bestiller jeg på nett fra en hyggelig dame. Kjempefornøyd med kvaliteten på arkene.
Dette er en sjokoladekake med bærmousse og sjokoladekrem.
 

 
Boa kanten er ikke spiselig ;). Den er kjøpt i hvit på Panduro, og farget rosa med konditorfarge ;). Vet de har rosa på stoff og stil, men jeg var på jakt etter mer knall rosa. Så denne ble perfekt. I tillegg, når den er vasket så "loet" den ikke så mye. Men for å være sikker, så la jeg et lag matpapir mellom boaen og kaken for å forhindre "hår" på kaken.


1 kommentar:

  1. Hei! Kjempe fin kake! Kan eg spørre kor du bestilte det Violetta bilde? :)

    Mvh
    Linn Beate

    SvarSlett