mandag 26. januar 2015

LUFTBALLONG SENGESETT

Her er dåpsgaven jeg laget til Didrik. Jeg synes det er veldig kjekt å gi noe personlig, noe jeg vet vil glede og settes pris på.
Karoline er veldig glad i luftballonger, så tankene kvernet lenge på HVA jeg kunne få til. Da jeg kom over dette stoffet, så bare MÅTTE det brukes.... Hva kunne jeg sy... Sengesett ble en soleklar vinner. Jeg prøvde meg frem med brytningsstoffer og div dekor.
Må innrømme at jeg ble rimelig godt fornøyd med resultatet, og når Karoline ble rørt til tårer...ja da har jeg truffet riktig :)
 

Alle stoffene er kjøpt hos papirgleder. Den søte dekorkanten og. Den la en fin og enkel effekt. Skyen med navn er fylt med vatt, slik at den får en 3D effekt. Bokstavene er fra Stoff og stil. Dette var et veldig kjekt prosjekt. Symaskinen må frem oftere :).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar